اشک غم


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



اگر ماه بودی به صد ناز / شاید شبی بر لب بام من مینشستی . . .♥♥ اینجا آسمان از دل من تیره تر است ، روزگارم ابریست ، من اگر تنهایم ، یاد تو با من هست♥♥ مهربانم روزگارم ابریست ، کاش این بار جای خورشید تو آفتاب شوی ♥♥ آسمونی رو دوست دارم که بارونش فقط واسه شستن غم های تو بباره ♥♥ ای بی تو زمانه سرد و سنگین در من / ای حسرت روزهای شیرین در من! بی مهری انسان معاصر در توست / تنهایی انسان نخستین در من

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان dehkadeye gham و آدرس azi.love.girl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 82
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 82
بازدید کل : 75414
تعداد مطالب : 441
تعداد نظرات : 96
تعداد آنلاین : 1



آمار مطالب

:: کل مطالب : 441
:: کل نظرات : 96

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 82
:: باردید دیروز : 8
:: بازدید هفته : 90
:: بازدید ماه : 82
:: بازدید سال : 8910
:: بازدید کلی : 75414

RSS

Powered By
loxblog.Com

khat cherk haye del tangi azi

تبلیغات
اشک غم
پنج شنبه 15 تير 1391 ساعت 18:17 | بازدید : 573 | نوشته ‌شده به دست azita | ( نظرات )

خدایا در کنج این قفس زندگی ناله های نیمروزم و گریه های نیمه شبم و سخن بی خبر در خوابم مرا خسته کرده

نرم نرمک میریزد روی گونه ام اشکهایم هیهات چه کنم با این افسردگی ام

قطره قطره اشکهایم روی خاک می ریزد چه بی کس مانده ام و افسرده ام

ای دریغا آن شادمانی ها چه شد اینک من جز بار غم دردی ننوشم ز بس تلخی که از این قفس زندگی چشیدم

درون سینه ی من نگنجد چیزی غمی که من دارم خوشست با غم دلم عالمی که من دارم

خدایا وحشت تنهائیم گشت کسی با قصه من آشنا نیست در این عالم ندارم هیچ همزبانی به صد اندوه می نالم

شبم طی شد کسی بر در اتاقم نکوبید کسی با مهربانی دست مرا نگرفت دلم از این بیگانگی سوخت

به روی من هیچ عشقی نخندید امید شراب زندگی هیچوقت نداشتم دلخوشی در زندگی و برای زنده ماندن ندارم

هیچ عکسی به جز اشک غم در دفترم نیست

 




|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: